SPLIT 'SVITLO' U MRAKU! Trkači Glow Runa powered by Konzum obasjali put od Rive do Vile Dalmacije
Ruta od Rive do Vile Dalmacije i natrag bila je u subotu navečer savršeno mjesto za Split Glow Run powered by Konzum, peto izdanje „utrke koja svitli u mraku“! Nakon dvije godine covid-pauze, ova večernja utrka vratila se u grad pod Marjanom te privukla oko 150 trkača, većinom domaćih, ali i veliki broj stranaca koji su se registrirali 'last minute' u šatoru kod startnog luka.
Idealni uvjeti za trčanje, kako su kasnije komentirali brojni sudionici, omogućili su odlične pojedinačne rezultate. U utrci na 10 km slavila je Katarina Kokan s vremenom 0:42:03 (4:13), drugoplasirana je bila Matilda Mihalecko iz MK Marjan s 0:48:09 (4:49), a trećeplasirana Klaudija Lokas s 0:49:26 (4:57). U muškoj konkurenciji najbolji je bio Zvonimir Frane Hajder s 0:35:24 (3:33), slijedi Željko Birkić iz AŠK ROGOVO s 0:36:19 (3:38) te Igor Milanović iz Maraton kluba Sinj s 0:42:10 (4:13).
Utrku na 5 km najbrže je istrčala Anamari Bešker s vremenom 0:22:16 (4:28), druga je bila Anđela Talić iz APK Zrinjski Mostar s 0:23:44 (4:45), a treća Maja Mlinar iz PSK Fortuna Entertainment Group s 0:24:35 (4:55).
U muškoj konkurenciji na 5 km najbrži je bio Luka Bošnjak s vremenom 0:18:10 (3:38), iza njega je dotrčao Zvonimir Režić iz Maraton kluba Sinj s 0:18:41 (3:45), a na postolju je još bio Marko Maleš iz Devet Devet s 0:19:00 (3:48).
„Bilo je stvarno lijepo trčati. Ja sam inače tu iz Varoša. Uvjeti su bili fantastični. Krenuo sam srednjim tempom i na kraju sam pratio bicikl u drugom krugu. Pozvao bih sve da se aktiviraju, da se vrate sportu i da sudjeluju“, rekao je pobjednik Hajder.
Kao glavni sponzor, utrku je podržao vodeći domaći trgovački lanac Konzum koji je za najbolje na 5 i 10 kilometara u obje kategorije osigurao poklon bonove, a goody bag bio je Konzumova platnena vrećica. Tijekom cijele subote Konzumov smoothie štand bio je glavna atrakcija na rivi, a upravo tu su mnogi trkači potražili vitaminski „boost“ nakon istrčanih kilometara.
U goody bagu našli su se još iznimno kvalitetni, elastični Hartmann flasteri, boca najbolje domaće vode Jane, boca najpoznatije narančade Pipi, limenka popularnog energetskog pića MTV Up, ukusni A1 All natural vitaminski bomboni bez umjetnih sladila te najčitanija lifestyle izdanja Hanzamedije.
Utrku je podržao i Samsung koji je na rivi privukao pozornost predstavljanjem svojih pametnih satova, najboljih prijatelja svakom ozbiljnijem trkaču rekreativcu, novog preklopnog mobilnog telefona i nove televizije, sve s najnaprednijim tehnologijama.
Sudionici utrke nadoknadili su izgubljenu energiju uz filete brancina kojima ih je počastio Cromaris.
Utrku je organizirao Run Croatia, uz tehničku potporu Triatlon kluba Split i komunikacijski podršku splitske agencije za odnose s javnošću Vajt.
„Željeli bismo se zahvaliti svim sudionicima što su odlučili biti dio ove utrke. Vjerujemo da je organizacija bila na top razini i zato hvala Triatlon klubu Split što je sve prošlo savršeno. Veliko hvala i našem glavnom sponzoru Konzumu što nas je podržao i što smo se našli u priči koja spaja rekreaciju, zdrav život i jednu malo „funky“ nesvakidašnju, večernju utrku na jednoj od najljepših lokacija na svijetu. Hvala i Gradu Splitu i građanima Splita što su nas ugostili. Mislim da smo vratili taj stari „glow“ u Split i veselimo se novom Split Glow Runu sljedeće godine“, poručili su iz organizacije utrke.